Overslaan naar inhoud

Gratis verzending vanaf €49,99

Ma - Vr voor 16.00 besteld, morgen in huis

Afhalen in showroom is ook mogelijk

FAQ

Outdoor-food Klantenservice
Verzendingen
Bezorg- & afhaalopties Bij outdoor food kan je je bestelling op meerdere manieren laten bezorgen. Thuis We bezorgen je pakket van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren of de bezorger komt de volgende dag nog een keer langs (m.u.v. zondag). PostNL-locatie Je kunt tijdens het afrekenproces kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL-afhaallocaties in heel Nederland. Via de Track & Trace-code zie je hoe laat je het pakket kunt ophalen. outdoor-food Showroom Ophalen kan ook in een outdoor food winkel bij jou in de buurt. Tijdens het bestelproces kun je aangeven op welke locatie je jouw bestelling wilt ophalen.
Je kunt je bestelling laten bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Bezorging buiten deze landen is helaas niet mogelijk. Houd voor levering in België en Duitsland wel rekening met enkele dagen extra levertijd.
Bij een bestelling vanaf €49,99 is de bezorging gratis. Onder dit bedrag kun je je bestelling gratis laten bezorgen in één van onze outdoor-food winkels Wil je een bestelling van minder dan €49,99 thuis of op een PostNL-afhaallocatie laten bezorgen, dan zijn de bezorgkosten €4,95. Dit wordt automatisch toegepast in je online winkelmandje.
Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen: Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd. Track & Trace-code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn) Klopt het leveradres in de bestelbevestiging? Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je 'm na 3 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Betalen
Online iDeal Creditcard (Visa, Maestro & Mastercard) Paypal outdoor food Cadeaukaart Klarna (Achteraf betalen) American express In de winkel Pinnen Contant Creditcard (Visa, Maestro & Mastercard)
Heb je een online bestelling retour gestuurd naar Outdoor-food of een bestelling geannuleerd? Dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces. Het duurt uiterlijk 5 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat. Heb je het bedrag na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Aankoop in de winkel Heb je in de winkel betaald, maar stuur je de aankoop retour? Dan nemen we contact met je op zodat we het geld terug kunnen storten op jouw rekening. Klarna Heb je met Klarna besteld? Dan verloopt de terugbetaling via Klarna. Neem voor vragen hierover contact op met de klantenservice van Klarna.
Krijg je bij betalen de melding: “Een iDEAL transactie is nog in behandeling”? Dit is een melding van iDEAL zelf om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de Bever-website, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen. Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. Je kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar outdoor-food.nl en de cookies te verwijderen. Lees hier hoe je de cookies verwijdert. De laatste optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser.
Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard-betalingen door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces. Waarom de betaling is afgewezen, mogen we om privacyredenen helaas niet met je delen. Een afgewezen betaling kunnen we niet terugdraaien. Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering op je creditcard zal binnen 5 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Retourneren
Je kunt je order gratis retourneren in onze showroom.
Je hebt een zichttermijn van 30 dagen op aankopen. Het artikel is compleet en zit in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje Het artikel is in nieuwstaat* en nog niet naar buiten geweest. *Het is compleet, zit in de originele verpakking en heeft een aangehecht prijskaartje of barcode. Zo kunnen we iemand anders er nog blij mee maken.
Stuur je iets retour naar outdoor-food via de post, dan betaal je inderdaad retourkosten. Ook als je eerder al verzendkosten hebt betaald voor je bestelling. Stuur je een bestelling waar je verzendkosten voor hebt betaald via de post in zijn geheel retour, dan betaal je uiteindelijk dus alleen de retourkosten. Stuur je een deel van die bestelling retour via de post, dan heb je uiteindelijk verzendkosten en retourkosten betaald. Retourneren in één van onze winkels is altijd gratis.
Neem contact op met onze klantenservice om je retouraanmelding te annuleren. Zorg ervoor dat je het klantreferentienummer of ordernummer bij de hand hebt en we annuleren de retouraanmelding voor je.
Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.

Wij staan klaar om u te helpen mocht u er zelf niet uitkomen, of toch nog extra advies willen. U bent van harte welkom in onze showroom of neem contact op via onderstaande;


Onze klantenservice is bereikbaar


Maandag t/m vrijdag 09:00-21:00
Zaterdag van 09:00 - 17:00
Zondag van 12:00 - 17:00

Contact Live chat

Winkelwagen

Producten vergelijken

Vergelijken
Alles wissen
Zoek op onze site

Wachtwoord herstellen

Meld u aan voor vroege toegang tot de uitverkoop, plus op maat gemaakte nieuwe artikelen, trends en promoties. Klik op 'Afmelden' in onze e-mails om u af te melden

Inloggen

Registreren

Your connection needs to be verified before you can proceed

Phone
WhatsApp