Retourneren en ruilen

Retourneren en ruilen


Wat zijn de retourvoorwaarden van outdoor-food

Je kunt binnen 14 dagen je aankoop herroepen, zonder opgaaf van reden. Dit heet de “zichttermijn”. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kun je herroepen tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.

 

Het artikel moet dan uiteraard ongebruikt zijn en compleet met, indien redelijkerwijs mogelijk, de oorspronkelijke verpakking. Indien je het product beschadigd hebt, kunnen wij het product niet meer retour nemen.

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat outdoor-food niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

 

 

 

De verzendkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.

 

De kosten die gemaakt moeten worden om het product retour te zenden zijn voor eigen rekening. Wij zullen het volledige aankoopbedrag terugstorten zodra wij het product retour hebben ontvangen.

 

 

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden :

 

 

Gebruikte artikelen en artikelen die geen originele verpakking meer hebben.
Artikelen die beschadigd zijn.

 

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Per post :

Je kunt je bestelling per post aan ons retourneren. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking. De kosten van retourneren per post zijn voor eigen rekening.

 

 

Neem voor het retouren altijd even contact met ons op.

 

Terugbetaling

 

Na ontvangst van de herroeping en controle geven wij u uw geld terug.

 

Ik heb mijn bestelling beschadigt of incompleet ontvangen, wat nu ?

Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.

Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. Geef op het contactformulier duidelijk aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. De retourzending is dan uiteraard kosteloos. Wij starten altijd een onderzoek bij de pakketdienst.