1.1 Hoe kan ik outdoor-food bereiken ?

Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan altijd voor je klaar!

  • Telefoon:06-47023852 (op werkdagen tussen 10.00 uur en 17.00 uur) 
  • WhatsApp: 06-47023852
  • Email: info@outdoor-food.nl
  • Live Chat: start rechtsonder in beeld een chatgesprek 
  • Contactformulier onderaan de pagina  

Of via onze sociale mediakanalen!  

  • Instagram: @outdoor_food_nl
  • Facebook Messenger: outdoor-food FB Messenger 

1.2 Ik heb geen track and trace nummer ontvangen, wat nu ?

De mail met de track & trace code wordt door DHL verstuurd, het kan zijn dat deze in de map ongewenste mail in je emailbox zit. Anders kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

1.3 Kan ik langs komen op locatie ? 

Langskomen is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen fysieke winkel/showroom. Dit is ook gelijk onze kracht, hierdoor kunnen wij onze prijzen scherp aanbieden! Kom je er niet uit met het maken van de beste keuze tussen onze producten? Schakel dan onze klantenservice in! Wij proberen je online zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt wél bestellingen afhalen in overleg in ons magazijn.

1.4 Wat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben ?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet thuis bent als de pakketbezorger voor je deur staat. In dat geval zal de bezorger proberen het pakketje bij één van je buren af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal de bezorger het pakket afgeven bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Via de track&trace link die je van ons ontvangt kan je altijd kijken waar je pakket zich bevindt en wanneer het naar verwachting bij je wordt aangeboden.  

1.5 Terugbetaling 

Heb je iets retour gestuurd naar outdoorfood? na controle van de producten, betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je hebt gekozen tijdens het bestelproces. Het duurt uiterlijk 5 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat.

1.6 Op welke manier kan ik betalen ?

Er zijn verschillende mogelijkheden om bij outdoor-food te betalen. We hebben ze voor je op een rijtje gezet:  

  • IDEAL – de meest gebruikte en makkelijkste manier van betalen op het internet.  
  • Creditcard – Mastercard en Visa. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. De betalingen worden verricht via een SSL-beveiligde server. 
  • Overschrijven via bank – Door de vertraging in de betaling kan het zijn dat de bestelling een werkdag later wordt verstuurd. 

1.7 Accepteren jullie VVV Bonnen ?

Nee, wij van outdoor-food accepteren geen vvv-bonnen.

1.8 Wat zijn de verzendkosten ?

Voor Bestellingen onder de 49,95 zijn de verzendkosten 6,95

Bestellingen boven de 49,95    Gratis

Waddeneilanden 9,95

Grote zware artikelen deze worden berekend in de winkelwagen.

1.9 Kan ik mijn factuur wijzigen ?

Nee, wegens fraude is dit helaas niet mogelijk.

1.10 Is mijn product op voorraad ?

De voorraad van alle producten vind je op de website bij het product zelf. Bij elk product staat apart vermeld of het op voorraad en bestelbaar is.

1.11 Wat betekend de status beperkt op voorraad ?

Beperkt op voorraad houdt in dat er van dit product geen grote voorraad meer is. Dat betekent dat je er geen grote aantallen van kunt bestellen en dat het product op korte termijn uitverkocht raakt.

1.12 Staat de btw op mijn factuur vermeld ?

Ja, de BTW staat altijd op de orderbevestiging vermeld.

1.13 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu ?

Oei, dat is vervelend. Onze klantenservice zal samen op zoek gaan naar een oplossing. Stuur hiervoor een mail via het klanten formulier.

1.14 Wat zijn de retour voorwaarden ?

Voor de bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in vanaf het moment dat jij de bestelling hebt ontvangen.

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Voor het retourneren gelden de onderstaande voorwaarden:

  • Het artikel is in ongebruikte staat.
  • Het artikel is in de originele en onbeschadigde verpakking.
  • Gelieve niet op de doos te schrijven.
  • Gebruik transparante tape voor het dichtplakken van de verpakking, bij gebruik van ducttape zal de verpakking beschadigd raken.

Indien de retourzending niet aan de voorwaarden voldoet, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.